Bilgi / Randevu Al
Yönetici Asistanlığı Nedir?
Büyük işletmeleri ve organizasyonları yöneten yöneticiler
çok fazla planlama desteğine ihtiyaç duymaktadırlar. Bu desteği sağlayan ve
yöneticiler ile en yakın çalışan kişi genellikle yönetici asistanıdır. Yönetici
asistanı şirket yöneticilerini asiste eden ve iş yüklerini hafifleten kişidir.
Yönetici asistanları genel olarak bir yöneticinin yapması gereken işler
konusunda yöneticiye üst düzey idari destek sağlar. Aynı zamanda yöneticilerin
yoğun olan iş tempolarında yapmaları gereken işlerin bir kısmını yöneticiden
alarak yaparlar. Bu sayede yöneticinin yükünü hafifletirler. Yönetici
asistanları, yöneticilerin yapmaları gereken işlerin zamanında planlanmasını
sağlar ve işleyişin sorunsuz olması ile yükümlüdür. Bu nedenle yüksek düzeyde
organize yeteneğine sahip olmalı ve işe öncelik vermelidir.
Eğitim Hakkında
Kriz yönetimi, stresle başa çıkma, protokol kuralları,
organizasyon planlama ve dahası… Yöneticinizle iyi bir takım olmak ve daha
başarılı bir kariyer için Etkin Yönetici Asistanlığı Eğitimi almanız sizi
alanında uzman bir yönetici asistanı olabilirsiniz.
Yöneticilerin organizasyonu ve planlaması üzerinde
çalışılması gereken bir konudur. Bu eğitim programında planlama ve
organizasyonla ilgili teorik ve pratik bilgileri öğrenebileceksiniz. Ayrıca zor
durumla başa çıkma ve kriz yönetimi hakkında bilgiler edineceksiniz. Yönetici
asistanlığı eğitimiyle genel sekretarya kurallarını, ofis yönetimini, stres
yönetimini ve zaman yönetimi gibi konuları öğrenerek, sekreterlik ve yönetici
asistanlığı arasındaki farkı öğrenmek ve verilen yetkinlikleri en etkili
şekilde kullanarak ofis organizasyon yeteneğinizi güçlendireceksiniz.
Kimler Yönetici Asistanlığı Eğitimi Alabilir?