Bilgi / Randevu Al

Sosyal Medya Uzmanlığı

Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi

İnternetin yaşamımıza girdiği ve etkili olduğu ilk andan bu zamana kadar neredeyse tüm alışkanlıklarımızı, yaşama tarzımızı ve ihtiyaçlarımızı baştan yarattı. Yıllar içerisinde yaşantımızın en temelinde kendine yer bulan internet, sosyal medya, milenyum ile birlikte dünya genelinde binler daha sonra milyonlarca insan tarafından kullanılmaya başladı.

Dijitalleşen bu dünyada geleneksel pazarlamanın yanında hayatımızın her anında kendine yer bulan sosyal medya mecraları da yeni bir pazarlama anlayışı ortaya çıkardı. Bu pazarlama anlayışını belirleyerek artık hem büyük hem de küçük markalar hedef kitle odaklı reklamlar yaparak,  dijitalleşmeye ayak uydurdular.

Facebook ve Instagram gibi sosyal medya mecralarıyla birlikte yapılan reklamlar geleneksel pazarlama yönetimlerine nazaran artık çok daha hızlı sonuç vermekle kalmayıp aynı zamanda uygun bütçeler ile doğru hedef kitleye direk ulaşılabilmesini sağlıyor. Ayrıca bu mecralarda yapılan reklamların anında ölçülebilir olması da her ölçekteki firma için tercih etme sebebi olabiliyor. Sosyal medya mecraları bir ürünü pazarlama yeri olmasının yanı sıra artık birer halkla ilişkiler aracı olarak da görülüyor. Markalar ürünlerinin yanı sıra kurumsal kimliklerini, yeniliklerini, haberlerini ve kampanyalarını bu mecralar üzerinden rahatlıkla yayınlayabiliyor.

Dijital pazarlamanın en temel taşı olan Facebook, 2020 Mart ayı verilerine göre bugün toplamda 2.6 milyar aktif hesabı bünyesinde barındırıyor. güncellemeler ve algoritma değişimleriyle birlikte, yalnızca bir sosyal ağ olmaktan ötesine geçmek için yatırımlarına hız verdi. Reklam alanında adını duyuran Facebook Türkiye’de 50 milyona yakın aktif kullanıcıya sahiptir. İlerleyen zamanlarda Instagram ve wp yi bünyesine alan Facebook reklam ve reklamcılık sektörüne küresel çapta yön vermiştir. Alanında uzman eğitmenlerden sosyal medya uzmanlığı kursu.

Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu Kazanımları Nelerdir? 

Hayatımızın her alanında yer alan sosyal medya kavramının tarihsel süreçte nasıl ortaya çıktığını, bu mecraların sürekli değişen ve gelişen parametrelerini,

Facebook ve Instagram Reklamcılığı Eğitimi ile Facebook ve Instagram da nasıl doğru reklamlar veriler,

Bu reklamları verirken doğru hedef kitleyi nasıl bulacağınızı ve bulduğunuz hedef kitleye nasıl en düşük maliyet ile reklam vereceksiniz,

Reklam verirken hem görsel üzerinde hem de metin üzerinde nelere dikkat edilmesi gerektiğini, hedef kitlenize en uygun içeriğin oluştururken ne gibi araçlar kullanabileceğinizi,

Sosyal medya mecraları üzerinde vermiş olduğunuz reklamların sonuçlarının nasıl analiz edilmesi gerektiği,

Facebook ve Instagram reklamlarını vermenize yardımcı olacak olan Business Manager panelinin nasıl kullanılacağını,

Bu panel üzerinden oluşturulacak reklamların türlerinin nasıl belirleneceğini ve nu reklamların nasıl oluşturulacağını,

Facebook pixelin nasıl oluşturulduğunu, web sitesine nasıl ekleneceğini ve bu pixel ile benzer hedef kitlelere nasıl reklam çıkılacağını,

Yeniden pazarlama reklamlarının ayrıntıları, önemi ve nasıl kullanılacağını,

Nasıl optimizasyon yapılacağını,

Reklamlar verilerken teklif verme ve ücretlendirme ayarlarının nasıl yapılacağının püf noktalarını,

Reklamların faturalandırma süreçlerini,

Verilen reklamların ve sosyal medya sayfalarının raporlarının nasıl okunacağını ve bunların analizi ile doğru reklamların uygun hedef kitleye nasıl verileceğini öğreneceksiniz.

Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi için Katılımcı Özellikleri Nelerdir?

  • Facebook ve Instagram reklamcılığı hakkında kariyer yapmak isteyenler,
  • Çalıştığı firma tarafından SM reklamcılığı konusunda uzmanlığını geliştirmek ve eksiklerini gidermek isteyen kişiler,
  • Sosyal medya reklamcılığında uzmanlaşmak isteyenler,
  • İlgili bölümlerin pazarlama, halkla ilişkiler, sosyoloji, istatistik vb. ölümlerinde okuyanlar Facebook ve Instagram reklamcılığı alanında uzmanlaşıp kariyer yapmak isteyen öğrenciler,
  • Sosyal medya, dijital pazarlama alanlarına ilgi duyanlar, bu alanlarda kariyer yapmayı hedefleyenler,
  • Kişisel veya kurumsal olarak işini sosyal medyaya taşımak isteyenler,
  • Kurumların sosyal medya ve pazarlama departmanlarında, reklam ajanslarında ve e-ticaret şirketlerinde çalışmak isteyenler
  • Sosyal medya reklamcılığı eğitimi hizmeti satmak isteyen ajans temsilcileri sosyal medya uzmanlığı kursu alabilirler.