Bilgi / Randevu Al

E-Ticaret Reklamcılığı

E-Ticaret Reklamcılığı 

Günümüzde büyük, orta veya küçük ölçekli fark etmeksizin tüm işletmeler sanal ticaret ortamına taşınmaktadır. Özellikle son dönemlerde popülerliği artan e-ticaret, İnternet'in artan kullanıcı sayısı ile birlikte; internet pazarlaması ve online satışların öneminin önümüzdeki dönemde katlanarak büyüyeceği ön görülmektedir.

E-Ticaret Reklamcılığı eğitimi ile çağımızın en önemli dijital pazarlama unsuru olan E-Ticaret yapılarını ve bu yapılar için kullanılması gereken reklam faaliyetlerini içermektedir. Eğitime katılan kişiler Google ADS reklamlarının yanı sıra Facebook ve Instagram gibi platformlardaki reklamları da içeren konularıyla katılımcılar bir e-ticaret sitesi için gerekli olan tüm reklam altyapısını öğrenerek, bu alanda yetkinliklerini geliştirirler. E-Ticaret sitelerinin planlanması ve yönetilmesi konusunda uzman olmak için gerekli olan eğitim konularını öğrenebilecekler.

E-Ticaret Reklamcılığı Eğitimi Size Neler Kazandıracak?

E-Ticaret reklamcılığı eğitimi, E-Ticaret ve İnternet ile ilişkili kavramları, bilinmeyen kavram ve prosedürleri tanıma ile ilgili becerilerin kazandırılmasına fayda sağlayacaktır. E-Ticaret Eğitimi ile katılımcılar, E-Ticaret'e tüm yönleriyle bir bakış açısı kazanır.

E-Ticaret reklamcılığı eğitimi süresince; E-ticaret, internet'in gelişimi, İnternet üzerinde iş sahibi olabilmek/ kurabilmek için yapılması gerekenler, Web sitelerinin özellikleri, bir E-Ticaret web sitesi kurmak için kullanılan araçlar, pazarlama konuları, ödeme ayarları, güvenlik sorunları ve müşteri hizmetleri gibi E-Ticaret'te gerekli tüm konular öğretilmektedir. 

E-Ticaret Reklamcılığı Eğitimine Kimler Katılmalıdır?

Şirketlerin E-ticaret departmanlarında çalışan E-ticaret uzmanı ve danışman olmak isteyen kişiler,

İş hayatına yeni girmiş ve E-ticaret reklamcılığı alanında kariyer yapmayı düşünen kişiler,

E-ticaret konusunda geliştirmek isteyen firmaların orta düzey yöneticileri ve yönetici adayları, 

E-ticaret reklamcılığı planlaması yapmak ve yönetimi hakkında bilgi sahibi olmak isteyen kişiler, orta düzey yöneticiler ve yönetici adayları,

E-ticaret reklamcılığı üzerine kariyer yapmayı hedefleyen üniversite öğrencileri bu eğitime katılabilirler.