Bilgi / Randevu Al
Dijital Medya Pazarlama Eğitimi
Çağımızın en popüler sektörlerinden biri haline gelmiş olan
Dijital Medya Pazarlama, ayrıca en önemli satış araçlarından biri de olmuştur.
Geleneksel pazarlamadan çok daha farklı, avantajlı ve öne çıkarıcı bir
pazarlama modeli olduğundan dolayı günümüzde neredeyse tüm sektörler tarafından
yoğun olarak tercih edilmektedir. Özellikle son yıllarda dünya genelinde geleneksel
medyaya yapılan yatırımlardan çok daha fazlası artık dijital medya alanlarına
yapılmaktadır.
Çok çeşitli kanallara sahip olan pazarlama alanında, Dijital
Medya Pazarlama önemli bir yer teşkil etmektedir. Yapılan araştırmalara göre
dünya nüfusunun yarısından fazlası internet kullanırken, Türkiye’de ise bu oran
çok daha fazladır. Dijitalde gerçekleştireceğiniz pazarlama faaliyetleri ile
sadece yaşanılan şehir veya ülkeye bağlı kalmayıp dünya nüfusunun yarısından
fazlasına çok daha hızlı ve az maliyetle gerçekleştirebilirsiniz.
Dijital Medya Pazarlama Eğitiminde Neler Öğreneceksiniz?
Dijital Medya Pazarlama eğitimimiz ile pazarlamanın
dinamiklerini öğrenmekle kalmayıp aynı zamanda bu kavramın çıkış noktasını
tarihçesini de öğrenmiş olacaksınız. Geleneksel medya ile yeni nesil medyanın
farkını öğrenip ülkemizde bu alanda yapılan araştırmaların neler olduğu
hakkında bilgi sahibi olacaksınız.
Bu eğitim ile sektör bazlı hedef kitleleri tanıyıp, bu hedef
kitlelere doğru ve net bir şekilde nasıl ulaşılabileceğini kavrayacaksınız.
Yapacağınız bu analiz ile bilgilerinizi her sektöre uyarlayıp en doğru
sonuçlara ulaşabileceksiniz.
Dijital Medya Pazarlaması yaparken ürün ve hizmetler için en
iyi pazarlama yönteminin ne olduğunu, reklamların nasıl yapıldığının detaylarını
tüm ayrıntılarıyla öğrenebileceksiniz.
Yapılacak reklam için üretilecek içeriğin nasıl olacağı, nelere dikkat
edilmesi gerektiği, görsel ve video kurgularken hangi araçların daha iyi ve
etkileyici olacağını öğreneceksiniz.
Bir diğer kazanılacak yetenek ise gelen verilerin nasıl
analiz edilip okunacağı hakkında olacaktır. Web sitesine eklenen reklam
kodlarının veya reklam platformlarından gelen verilerin nasıl entegre edildiği
ve ne işe yaradığı hakkında bilgi sahibi olacaksınız.
Dijital pazarlamanın en önemli kısımlarından biri olan
yeniden pazarlama hakkında bilgi sahibi olup, bu reklamların nasıl ve nerede
kurgulanması gerektiği hakkında detaylı bilgi sahibi olacaksınız. Böylelikle
yaptığınız reklamlarda elde ettiğiniz hedef kitlenizi çok daha iyi tanıyıp daha
verimli reklamlar oluşturabileceksiniz.
Dijital Medya Pazarlamada kullanılan Google araçlarının
arayüzünü, istatistiklerinin nasıl okunması gerektiğini ve hedef kitleye göre
nasıl yorumlanacağını öğreneceksiniz.
Dijital Medya Eğitimine Kimler Katılabilir?