Bilgi / Randevu Al

İnternet Reklamcılığı

İnternet reklamcılığı eğitimi

Teknolojinin gelişmesi ile küreselleşen dünyada bir eşine daha rastlanmıyor olabilmek, ancak kendi özgün dijital stratejilerini üretebilmekten ve sahip olmaktan geçmektedir. Tüm firmaların etkin bir şekilde internet reklam stratejilerini oluşturması be bu pazarlama stratejisinden en verimli şekilde kar ve potansiyel müşteri bazlı verim sağlaması; tüm firmaların etkili pazarlama konusunda uzman kadrosunun yetkinlik sahibi olmasından geçer.

İnternet Reklamcılığı eğitimi ile, dijitalleşen dünyada internet reklamcılığının gün geçtikçe giderek artan önemini ve etkinliği vurgulamakla kalmayıp aynı zamanda firmalar için internet reklamcılığı kavramının ne olduğunu ve ne olmadığını ortaya koymak, firmanın nasıl dijitalleşmesi gerektiği ve bu gelişimin nasıl olması gerektiği ile bu düşünceye engel olan şartları ortadan kaldırmaya odaklanmaktır.

İnternet Reklamcılığı Eğitiminde Neler Öğreneceksiniz?

İnternet reklamcılığı eğitimi ile markanız için en uygun olan hedef kitleyi bulup, bulduğunuz bu doğru hedef kitleye ulaşım maliyetlerini ve kişilere ulaşma süresini düşürebilecek, bu yaptığınız stratejiler ile çok daha ekonomik reklamlar vermekle kalmayıp bu bütçeler ile çok daha fazla insan ulaşabileceksiniz.

Geleneksel pazarlama yöntemlerinden farklı olarak stratejiler sayesinde bulmuş olduğunuz hedef kitlelere reklam ile doğrudan ulaşabilecek, bulunduğunuz ülkede hatta tüm dünyada markanız ile ilgili online kullanıcıya ulaşabilecek ve onlarla doğrudan iletişimin yanı sıra etkileşimde kurabileceksiniz.

İnternet reklamcılığı eğitimi ile dijital pazarlamanın önemini online pazarlama da ki iletişim inceliklerini öğrenmenin yanı sıra online bir markanın nasıl oluşması ve konumlanması gerektiği hakkında detaylı bilgi sahibi olacaksınız.

Dijitalleşmenin başlaması ile internetin ilk hayatımıza girdiği andan itibaren hangi tarihsel süreç ve evrelerden geçip şu anda bulunmuş olduğu noktaya nasıl geldiğini öğrenmiş olacaksınız. İnternetin bu gelişim süreci içerisinde ortaya çıkan dijital pazarlama mecralarının neler olduğunu ile e-ticaret süreçlerindeki trendleri, iş modellerini ve örneklerini göreceksiniz.

Markanızı dijitalde var edecek en önemli yapı olan web sitelerinin nasıl tasarlanması gerektiğini kurumsal bir web sitesinde neler olması gerektiğiyle birlikte; bu sitenin kullanılabilirliğini, erişilebilirliğini ve seo uyumunun neler olduğunu öğrenebileceksiniz.

İnternet reklamcılığı ile oluşturmuş olduğunuz kampanyalarınızın ve reklamlarınızın anında kaç kişi tarafından görüntülendiğini, kaç kişinin internet sitenizi ziyaret ettiğini, yaptığınız tanıtımıza talep eden kitlenin demografik yapısını ve yapmış olduğunuz reklamın size ne kadar dönüşüm sağladığını, tüm istatistiksel verileri ölçüp raporlayabileceksiniz. Böylelikle daha sonra yapacağınız kampanyalarla alakalı size özgü ve doğru verilere ulaşıp reklamlarınızı ve hedef kitlenizi optimize edip daha düşük maliyetler ile doğru hedef kitleye ulaşabileceksiniz.

Dijital platformlar üzerinde yürüttüğünüz reklam faaliyetleri ile markanızın bilinirliğini artırırken aynı zamanda internet üzerinden yapmakta olduğunuz pazarlama stratejileri için daha az maliyetle ulaşacaksınız.

İnternet reklamcılığı sayesinde dijital platformlarda oluşturduğunuz marka imajınızı güçlendirerek kişisel tarafından daha güvenilir bir marka haline gelip marka bilinci oluşturabileceksiniz. Kişiler ile dijital platformlar üzerinden etkileşim ve iletişim halince olup aslında bir yanda da halkla ilişkilerinizi bu mecralardan etkili ve sürekli iletişim kurabileceksiniz.

Geleneksel reklam yöntemleriyle özünde aynı olsa da pek çok farklı parametre ve farklı stratejiye sahip olan internet reklamcılığı, anında ve kolay ölçümlenebilir olmasıyla, firmanın alakalı hedef kitlesiyle direkt olarak iletişime geçebiliyor olmasıyla, hedef kitleyi sadece belirli noktalarda değil, dijitalleşme sayesinde bulunduğu her ortamda yakalayabiliyor olması sayesinde belirlenen satış pazarlama hedeflerini gerçekleştirmede çok daha etkili olmaya sağlıyor.

Eğitim için katılımcı özellikleri nelerdir?

İnternet reklamcılığı hakkında kariyer yapmak isteyenler ve bu alana ilgi duyan kişiler,

Çalıştığı kurum veya kuruluşta internet reklamcılığı konusunda uzmanlığını geliştirmek ve eksiklerini gidermek isteyen kişiler,

İlgili bölümlerin pazarlama, halkla ilişkiler, sosyoloji, istatistik vb. ölümlerinde okuyanlar internet reklamcılığı alanında uzmanlaşıp kariyer yapmak isteyen öğrenciler,

Sosyal medya, dijital pazarlama alanlarına ilgi duyanlar, bu alanlarda kariyer yapmayı hedefleyenler,

Kişisel veya kurumsal olarak işini dijitale taşımak isteyenler,

Kurumların dijital pazarlama departmanlarında, reklam ajanslarında ve e-ticaret şirketlerinde çalışmak isteyenler kişiler katılabilir.